"festőrobot" címke cikkei:

Korrózióvédelem és tömítettség - ecsetvonásról ecsetvonásra (Videó)

A karosszéria ragasztó -és tömítőanyagainak felvitele a németországi Daimlernél korábban manuális folyamat volt, amelyet három műszakos üzemben végeztek. Mostantól a KUKA érzékeny automatizálási megoldásának köszönhetően két robot gondoskodik a fontos korrózióvédelemről és a Mercedes-Benz karosszériák tömítettségéről. Különlegessége az érzékeny KUKA LBR iiwa könnyűépítésű robot és a KR 60 hattengelyes robot kombinációja.

Korrózióvédelem és tömítettség - ecsetvonásról ecsetvonásra (Cikk)

A karosszéria ragasztó -és tömítőanyagainak felvitele a németországi Daimlernél korábban manuális folyamat volt, amelyet három műszakos üzemben végeztek. Mostantól a KUKA érzékeny automatizálási megoldásának köszönhetően két robot gondoskodik a fontos korrózióvédelemről és a Mercedes-Benz karosszériák tömítettségéről. Különlegessége az érzékeny KUKA LBR iiwa könnyűépítésű robot és a KR 60 hattengelyes robot kombinációja

A darabköltségek csökkentése a bevonatolásban

A darabköltségek csökkentése a bevonatolásban (Cikk)

A festési és bevonatolási folyamatok esetében a világ minden táján azonos a cél: az egységköltségek csökkentése. Ez azonban csak akkor lehetséges, ha a meghatározott felületi minőséget és termelékenységet a lehető legkevesebb anyag- és energiafelhasználással érjük el. Ennek kulcsa a folyamatsoron belüli összes lépés optimalizálása.

Hogyan fest az autóipar?

Hogyan fest az autóipar? (Cikk)

A fejlett autóipari vállalatok céljai között egyszerre jelenik meg az ökológiai egyensúly fenntartása, a hatékonyság növelése és a minőség továbbfejlesztése. A hármas cél a festési eljárásokra és -technológiákra is kiterjed. Az autóipari bevonattechnológia egyre fejlettebb megoldásairól Gianni Ponta, a PPG Industries Automotive Coatings technológiai igazgatója beszélt a TechMonitornak.

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
Média Partnerek