"anyagmozgatás" címke cikkei:

Költségmegtakarítás a kompakt kialakításnak köszönhetően

Költségmegtakarítás a kompakt kialakításnak köszönhetően (Cikk)

Az Ügyfél egy német autóipari vállalat, aki évek óta az egyik legsikeresebb gyártók közé tartozik a prémium és szupersportkocsi szegmensben. A 2017-es üzleti évben az autógyártó 88 000 alkalmazottal közel 1,9 millió járművet szállított le, amellyel 60 milliárd eurós árbevételt ért el.

Mobil robotok az autóiparban

Mobil robotok az autóiparban (Cikk)

A mobil robotok még mindig egy viszonylag új típusú megoldásnak számítanak, amikor a gyártóüzemek belső szállítási feladatairól van szó. Az AMR-ek meglehetősen gyorsan alkalmazkodni tudtak az új technológiákra igencsak nyitott autóiparhoz. Az olyan gyárakban való telepítésük, mint a Ford valenciai, a Visteon szlovákiai, vagy a Nidec GPM türingiai üzeme, azt bizonyítja, hogy a mobil robotoknak köszönhetően a szállítási feladatokat egyszerű, hatékony és gazdaságos módon lehet automatizálni, amely során nő a rugalmasság, és az alkalmazottakat egyéb, támogatást igénylő területekre lehet csoportosítani. A gyárak az automatizálást leggyakrabban egy bizonyos folyamattal, egy robottal kezdik, és fokozatosan helyeznek üzembe további robotokat, amelyeket egyre több feladattal bíznak meg.

Így dolgoznak a robotok a Ford üzemében

Így dolgoznak a robotok a Ford üzemében (Cikk)

Henry Ford rengeteg ember életét megváltoztatta, amikor megálmodott egy olyan jövőképét, melynek középpontjában egy mindenki számára elérhető, praktikus és megfizethető autó szerepelt, és mára a Ford a világ egyik vezető autómárkájává vált. A Spanyolországban, Almussafes-Valenciában lévő üzemükben, Európa egyik leginnovatívabb gyárában, több népszerű modellt is előállítanak, többek közt a Kuga-t, a Mondeo-t és az S-Max-ot is.

Jövőbe mutató megoldások a CASA International hálózatnál

Jövőbe mutató megoldások a CASA International hálózatnál (Cikk)

Az intralogisztikai megoldások egyik vezető gyártójának számító STILL a KION konszernbe tartozó Dematic céggel fogott össze a CASA új európai elosztóközpontjának automatizálásához. A belgiumi Olen városában működő létesítményben tizenkét automatizált STILL raktári berendezés gondoskodik a hibamentes, gyors, tiszta és csendes logisztikáról, ami a bútoripari hálózat hátterét teljes mértékben felkészítette a jövő kihívásaira.

Flexibilis raklapozó az élelmiszeriparban (Videó)

KUKA KR QUANTEC robot raklapozza a bajorkolbász-konzerveket a Fleischwerke Zimmermann-nál, ahol is az volt a cél, hogy a robot felgyorsítsa a csomagolási folyamatot és levegye a dolgozók válláról a nehéz fizikai munka terhét. A raklapozást a cég korábban manuálisan végezte, ami ergonómiai szempontból nem volt megfelelő a dolgozók számára. A belső logisztika optimalizálása érdekében ezért egy KUKA KR 12 R3200 PA típusú raklapozót integráltak a folyamatukba.

Optimalizált belső logisztikai folyamatok

Optimalizált belső logisztikai folyamatok (Cikk)

Az autonóm mobil robotok területén piacvezető Mobile Industrial Robots bejelentette, hogy globális stratégiai együttműködésre lépett a világ egyik vezető autóipari vállalatával, a Faurecia-val, hogy autonóm mobil robotokat telepítsen gyáraikban világszerte, és ezzel a vállalat automatizációs folyamatait új szintre emelje.

Mobil robotokkal növeli kapacitását a NIDEC GMP

Mobil robotokkal növeli kapacitását a NIDEC GMP (Cikk)

Az autóipari beszállító NIDEC GPM Group a Mobile Industrial Robots autonóm mobil robotjainak segítségével gyártási folyamatait hatékonnyá tette, miközben raktárkészletét is optimalizálni tudta. A türingiai Auengrundban található gyárukban három MiRHook vontatórendszerrel ellátott MiR100 robot felel az anyagszállításért és az üres kocsik mozgatásáért a raktár és a gyártósorok között. A felszabadult emberi erőforrást így minőségi munkára lehet fordítani. A kapacitásnövelés a NIDEC esetében előfeltétele annak, hogy versenyképes tudjon maradni.

Logisztikai megoldás a lakóautó és lakókocsi gyártásban

Logisztikai megoldás a lakóautó és lakókocsi gyártásban (Cikk)

Szállítópályás technológia az áruátvétel és a termelés összeköttetésére.

Az automatizálás egészséges mértéke az intralogisztikában

Az automatizálás egészséges mértéke az intralogisztikában (Cikk)

A konferencián az intralogisztikai fejlesztések legfontosabb kérdéseire adnak válaszokat magyar logisztikai szakemberek, gyakorlati példákon keresztül. A konferencia különösen ajánlott olyan szakembereknek, akik részt vesznek az intralogisztikai fejlesztések tervezésében, előkészítésében, megvalósításában.

19,1 kilométer állvány

19,1 kilométer állvány (Cikk)

Az Opel autógyártó vállalat megnyitotta Bochumban európai alkatrészellátó logisztikai központját. A 12 futballpálya nagyságú raktárcsarnokból több mint 11 millió Opel tulajdonost látnak el alkatrészekkel egész Európában.

A rekord mostantól 2 300 kg

A rekord mostantól 2 300 kg (Cikk)

A kistestvérek már kikövezték az utat a nagypályások előtt: az 1 350 és 1 700 kg-os súlyokhoz már eddig is léteztek rugalmas felhasználhatóságú robotok, melyek képesek voltak az oszlopos forgódaruk vagy híddaruk helyettesítésére. Az új M-2000iA szuper nehézsúlyú robotegység viszont 2 300 kg-ra emelte a széria maximális teherbírását.

Digitalizálás és automatizálás a CeMAT-on

Digitalizálás és automatizálás a CeMAT-on (Cikk)

A május 31-június 3. között Hannoverben megrendezendő CeMAT intralogisztikai kiállításon a Smart Supply Chain Solutions gyűjtőnéven ismert digitalizált és integrált ipari értékláncok kerülnek reflektorfénybe. A szakvásár előzetes sajtóbemutatójára a TechMonitor is meghívást kapott.

Számra szám, sárgára zöld

Számra szám, sárgára zöld (Cikk)

Közel félév telt már el, hogy a FANUC bemutatta a világ legnagyobb teherbírású kollaboratív robotját. Azóta több felhasználó is elkezdett már kísérletezni az új technológiában rejlő lehetőségekkel, újabb és újabb applikációkba integrálva a CR-35iA robotot, legyen szó gyárak összeszerelő részlegeiről, gépbetöltésről, vagy éppen palettázásról.

Növekedési pályán

Növekedési pályán (Cikk)

„Nincs lehetetlen, csak tehetetlen ember!” A gondolat eredetije Muhammad Alitól származik és így szól: „A lehetetlen csupán egy nagy szó, amellyel a kis emberek dobálóznak, mert számukra könnyebb egy készen kapott világban élni, mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra. A lehetetlen nem tény, hanem vélemény. A lehetetlen nem kinyilvánítás, hanem kihívás. A lehetetlen lehetőség. A lehetetlen múló pillanat. A lehetetlen nem létezik.”

Hatékonyság egyszerűen (Cikk)

Egyszerű és hatékony műveletekhez a Toyota Material Handling Europe (TMHE) legújabb megoldása a BT Reflex B-szériás tolóoszlopos targonca.

Az új Toyota Traigo 80 (Cikk)

A Toyota Material Handling Europe (TMHE) idén február végén a németországi Stuttgartban rendezett LogiMAT szakkiállításon mutatta be először 80 voltos Toyota Traigo elektromos villástargoncáját. A típus megjelenése a piacon nagy sikerrel kecsegtet, hiszen elődjéhez képest számos újítással büszkélkedik.

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
Austria transfers

Média Partnerek